اندازه متوسط ​​مچ دست برای مردان و ن - راهنمای نهایی اندازه مچ دستبند

هنگام انتخاب دستبند ، مهم است که به درستی متناسب باشند ، زیرا نحوه قرارگیری دستبند بر روی مچ دست شما بسیار است. درست مثل اینکه پوشیدن لباسی که خوب بنشیند مهم است ، پوشیدن دستبندی که به درستی نشسته باشد نیز به همان اندازه مهم است. این در نهایت تأثیر زیادی در نگاه آنها به شما خواهد داشت.


دلایل استفاده از دستبند طلا و یا غیر طلا در طول تاریخ بسیار بوده است. به عنوان مثال در آفریقای باستان رقصندگان در تلاش برای احترام و خشنود کردن خدایان ، در طول جشن های معنوی دستبند می پوشیدند. دستبندهایی که رقصندگان می پوشیدند در خدمت برجسته کردن حرکات بازوی رقصنده و در نتیجه افزایش عملکرد رقص بود.اما میانگین اندازه مچ دست برای مردان و ن چقدر است؟

در این مقاله ، ما راهنمای نهایی اندازه مچ دست برای مردان و ن و میانگین اندازه مچ دست برای هر دو جنس را به شما ارائه خواهیم داد.

اندازه متوسط ​​مچ دست برای خانمها


اندازه های دستبند گاهی اوقات در اندازه های زیر دسته بندی می شوند:

XS
S
م
اما این حروف مخفف چه چیزی هستند و به چه مچ هایی می خورند؟


اندازه استاندارد دستبند:


Extra Small (XS) ~ متناسب با 6.5 اینچ یا 16.51 سانتی متر = این میانگین مچ دست یک زن کوچک است.
Small (S) ~ متناسب با 7 اینچ یا 17.78 سانتی متر = این اندازه متوسط ​​مچ دست زن است.
متوسط ​​(M) its متناسب با 8 اینچ یا 20.32 سانتی متر = این یک مرد متوسط ​​، یا یک زن با مچ دست بزرگ است.

بیشتر بخوانید : لوازم آشپزخانه ، دکوراسیون فضاهای کوچک ، لیزر موهای زائد ، چسب کاشی ،

اندازه متوسط ​​مچ دست برای مردان

کوچک (S) ~ متناسب با 8 اینچ یا 20.32 سانتی متر = این میانگین مردی است که دارای آن است
متوسط ​​(M) ~ مناسب 8.5 اینچ یا 21.59 سانتی متر = این اندازه مچ دست متوسط ​​مرد است.
بزرگ (L) ~ متناسب با 9 اینچ یا 22.86 سانتی متر = این اندازه یک مرد با اندازه مچ دست کمی بیشتر است.
Extra Large (XL) its متناسب با 9.5 اینچ یا 24.13 سانتی متر = این میانگین مردی است که مچ دست هایش بزرگ است.
چیزی که اندازه بزرگ دستبندهای شما را نیز تعیین کند این است که اگر شما یک دست و پا بسته یا متناسب دارید. این کاملاً مطابق با اولویت است و در اینجا هیچ درست و غلطی وجود ندارد.

اگر تناسب اندام کمتری را ترجیح می دهید ، ممکن است بخواهید اندازه آن را بالاتر ببینید - اما هر چند مراقب باشید. داشتن یک دستبند خیلی بزرگ ممکن است ظاهر آن را عجیب نشان دهد و جلوه ای شیک را که دستبند در غیر این صورت به لباس شما می بخشد از بین ببرد. اگر به دنبال داشتن یک دستبند مناسب و متناسب هستید ، ممکن است نگاهی به اندازه زیر برای شما مناسب تر باشد. همین مورد نیز برای این موضوع صدق می کند. مراقب باشید ، زیرا نمی خواهید طوری به نظر برسید که دستبند می خواهد مچ شما را خفه کند.

به خاطر داشته باشید که نوع دستبند نیز در نحوه قرارگیری آن بر روی شما تأثیر دارد ، بنابراین مهم است که هنگام انتخاب اندازه دستبند آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک دستبند چرمی ضخیم بپوشید ، باید کمی بزرگتر از آن باشد که اگر یک دستبند نازک می پوشید که فضای زیادی از آن نمی گیرد یا فضای زیادی را اشغال نمی کند.

وقتی زندگی پرمشغله ای دارید ، ارتباط با محیط اطراف دشوار است.

برای ساخت این دستبندها می توان از انواع مختلفی از چرم استفاده کرد ، از جمله جیر ، و از آنجا که پوشیدن چرم بسیار راحت است ، این دستبندی است که می توانید مدت طولانی بمانید بدون اینکه باعث تحریک پوست شما شود.

دستبندهای چرمی شیک و شیک هستند و ن و مردان می توانند از آن استفاده کنند و باعث محبوبیت فوق العاده آنها در بین میلیون ها نفر از افراد جواهرآلات می شوند. آیا در مورد درمان تعریق با بوتاکس چیزی می دانید؟


1. دستبند پیوندی

دستبندهای پیوندی معمولاً از نقره یا طلا ساخته می شوند و شبیه پیوندهایی هستند که به یکدیگر متصل شده اند.

اگر از فلزاتی مانند نقره یا برنج ساخته شده باشند ، فوق العاده محکم هستند و هر نوع دستبندی که توسط قطعات مختلف جداگانه به هم متصل شود ، می تواند یک دستبند پیوندی باشد.

این شامل دستبندهای چاکرای مهره دار و دستبندهایی است که توسط توپ های طلا یا نقره به یکدیگر متصل می شوند.

اگر دستبند از تکه های جداگانه ای تشکیل شده باشد که در طول طول دستبند بهم متصل شده اند ، می توان آن را دستبند پیوندی نامید.


2. دستبند سیلی


انواع دستبندهای Slap شامل انواع جشن های مختلفی از دستبندهای سرگرم کننده است که می توانید آن را با همه دوستان خود به اشتراک بگذارید!

برای استفاده در مهمانی های جشن تولد و تم بسیار جالب است ، این دستبندهای رنگارنگ را در کیف های مهم خود قرار دهید تا آنها را به عنوان جشن مهمانی جشن بگیرید.


3. دستبند ورزشی

این دستبندها به طور خاص برای کارهای خیریه یا ورزش های مختلف ساخته شده اند.

این مواد معمولاً نوعی از لاستیک سیلی است که در رنگهای متنوعی وجود دارد و توسط بسیاری از ورزشکاران مشهور یا شرکتهای لوازم ورزشی مانند نایک رواج یافته است.

این دستبندها که در میان بسیاری از ورزشکاران از جمله تنیس بازان حرفه ای محبوب هستند ، در ده ها فعالیت ورزشی بسیار عادی شده اند.


4. دستبند کاف

دستبندهای کاف برای افزودن مد روز به ظاهر شما.

از آسیا تا مصر ، دستبند سبک کاف کاملاً وجود داشته است.

در حالی که آنها در طول تاریخ به اشکال و اندازه های مختلفی رسیده اند ، اما جنبه عمومی توانایی لیز خوردن آنها بر روی مچ دست به راحتی است.

برخی از فرهنگ ها به خیره کننده داشتن کافهای محبوب خود معروف بودند ، زیرا این امر به معنای ثروت و سلطنت است (حتی پادشاهان به ورزش یک یا دو کاف معروف بودند).

به طور عملی تر ، سربازان در جنگ به عنوان زره محافظ ، و همچنین تزئینی از بند استفاده می کردند.

این نگاه همچنین در قرن های بعد به قلب مجریان مد در همه جا راه یافت.


5. دستبند هشدار دارویی / شناسایی

دستبند شناسه پزشکی خطاهای درمانی را که ممکن است ناشی از نداشتن سوابق سلامت بیمار در هنگام وضعیت اضطراری یا هنگام بستری در بیمارستان باشد ، کاهش می دهد.


6. دستبند سلامتی

دستبندهای مغناطیسی یکی از ابزارهای مگنت تراپی است که نوعی داروی جایگزین است که از میدان های مغناطیسی برای بهبود سلامت کلی فرد استفاده می کند.

اگرچه اثبات نشده است که آیا مگنت تراپی م worksثر است یا خیر ، بسیاری از دارندگان دستبند مغناطیسی و سایر جواهرات مغناطیسی نتایج مثبتی را مشاهده کرده اند ، بنابراین اگر به تسکین درد یا مزایای کلی سلامتی علاقه مند هستید ، ارزش آزمایش را دارد.


7. دستبندهای مهره دار

دستبندهای مهره ای امروزه رایج ترین لوازم جانبی مد هستند.

در زمان های اخیر مواد مهره تکامل یافته و در انواع مختلفی از مواد از شیشه و بلورها گرفته تا چوب ، چرم و فلزات گرانبها در دسترس است.

این مواد متنوع به هر دستبند جلوه منحصر به فردی می بخشد که شخصیت خاصی را از یک ظاهر متوسط ​​فرهنگی به یک نماد مد مدرن منعکس می کند.

آنها برای تولد یا حتی به عنوان یک هدیه کودک مناسب است که به والدین جدید داده می شود.

هر نوع دستبندی را انتخاب کنید و به هر دلیلی.

طیف وسیعی از دستبندها برای انتخاب وجود دارد.

شما مطمئناً یکی از مواردی را که بیشتر از همه دوست دارید یا مخصوص کسی است که دارای سبک ها و مواد مختلفی است ، پیدا خواهید کرد.


8. دستبند چند لایه

دستبندهای چند لایه تقریباً از هر چیزی ساخته شده اند ، اما ویژگی اصلی آنها داشتن دو یا چند رشته است.
مواد اساسی شامل زنجیر ، طناب ، مواد مصنوعی ، سیم و چرم و غیره است.
یکی دیگر از مزیت های انتخاب دستبند چند لایه این است که بدون توجه به پوشیدن آن ، خوب به نظر می رسد ، بنابراین چه لباس راحتی داشته باشید و چه لباس رسمی ، این دستبندها به نظر می رسد که مخصوص شما ساخته شده اند.
آنها در ده ها سبک و رنگ وجود دارند ، اما یک دستبند چند لایه هم ارزان است و هم یافتن آن آسان است.

https://kismetandmoxie.com/bracelet-size/


pedarjepeto دستبند ,اندازه ,دستبندهای ,متناسب ,اینچ ,مواد ,اندازه متوسط ,برای مردان ,متوسط ​​مچ ,دستبند پیوندی ,انواع مختلفی ,راهنمای نهایی اندازه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله دکوریجات خرید اینترنتی دانلود فیلم و سریال رایگان ، دانلود آهنگ جدید آقای وبلاگ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تارنمای روستای سرسبز کاردیکلا کمان ناوک ساک دستی کرافت درجه یک با طراحی خلاقانه