این روزها اتومبیل های جدید نسبت به مدل های یک دهه قبل دارای ویژگی های ایمنی بهتر و فناوری های بیشتری هستند. و بیایید این را بپذیریم: تجارت در یک کلنکر ضرب و شتم با صندلی های ناخوشایند یک ایده فریبنده است.

اما بسیاری از آمریکایی ها در اتومبیل اشتباهات بزرگی مرتکب می شوند. و خودروهای جدید را با یک تجارت انجام دهید. یک سوم اران از آخرین اتومبیل خود به طور متوسط ​​5000 دلار بدهی به وام جدید خود می گیرند. آنها برای . اتومبیلی که دیگر رانندگی نمی کنند پرداخت می کنند. آخ! این یک استراتژی مالی شخصی برنده نیست. ماشینی ب که گاه اینترنتی لوازم یدکی آن وجود داشته باشد.

اما نگران نباشید - کیت زندگی NPR برای کمک به شماست. در اینجا نحوه ماشین بدون گرفتن بدهی بیش از حد یا پرداخت هزینه بیشتر از آنچه در نظر دارید ، آمده است.

فیلیپ رید می گوید: "بهترین توصیه ای که می توانم به مردم بکنم این است که قبلاً برای وام خودرو از بانک خود ، یک اتحادیه اعتباری یا یک وام دهنده آنلاین تأیید شده ام." وی سردبیر خودکار در سایت مالی شخصی NerdWallet است. او همچنین هنگام در سایت اتومبیل Edmunds.com ، در نمایندگی اتومبیل مخفی کار می کرد تا از اسرار این تجارت مطلع شود. بنابراین او قصد دارد پرده بازی ماشین را عقب بکشد.

برای یک چیز ، او می گوید ، گرفتن وام از یک وام دهنده خارج از نمایندگی اتومبیل اران را بر آن دارد تا در مورد یک سوال مهم فکر کنند. "چقدر ماشین می توانم تهیه کنم؟ شما می خواهید این کار را انجام دهید قبل از اینکه یک نده عاشق مدل محدود با سانروف و صندلی های چرمی شود."

همچنین بخوانید: لیزر موهای زائد ، پودر بندکشی ، دستبند طلا ، درمان تعریق با بوتاکس ، انواع مصالح ساختمانی ،

رید می گوید که پیش تصویب شده همچنین مشکلات اعتباری شما را نشان می دهد. بنابراین ممکن است بخواهید قبل از شروع اتومبیل ، امتیاز اعتبار خود را ارتقا دهید یا اطلاعات غلط را از گزارش اعتبار خود خارج کنید.

و برای بهترین نرخ در اطراف کنید. جان ون آلست ، وكیل مرکز ملی حقوق مصرف كننده می گوید: "افراد بیش از آنكه باید براساس اعتبارشان باشد بابت نرخ های بهره دریافت می شوند."

ون آلست می گوید بسیاری از مردم متوجه این موضوع نیستند ، اما نمایندگی مجاز است نرخ پیشنهادی خود را بالاتر از آنچه واجد شرایط است ، افزایش دهد. ون آلست می گوید: با نمره اعتباری خود ، "شما ممکن است واجد شرایط نرخ بهره 6٪ باشید." اما ، او می گوید ، نمایندگی ممکن است چنین چیزی را به شما نگوید و نرخ 9٪ را به شما پیشنهاد دهد. اگر آن معامله بد را انجام دهید ، می توانید هزاران دلار بیشتر به عنوان سود پرداخت کنید. ون آلست می گوید نمایندگی و شرکت مالی آن ، "آنها پول اضافی را تقسیم می کنند."

بنابراین رید می گوید که داشتن این پیش تأیید می تواند کارت ارزشمندی باشد که باید در بازی  ماشین در دست داشته باشید. این می تواند به شما در مذاکره با نرخ بهتر کمک کند. وی می گوید: "پیش تصویب به عنوان یک تراکنش چانه زنی عمل خواهد کرد." "اگر 4.5٪ از قبل تأیید شوید ، نده می گوید ،" سلام ، می دانی ، من می توانم 3.5 تو را بدست آورم. آیا علاقه داری؟ " و بهتر است آن را بگیرید ، اما اطمینان حاصل کنید که همه شرایط ، به معنای پیش پرداخت و مدت وام ، ثابت مانده است. "

یک نکته احتیاط در مورد وام دهندگان: ون آلست می گوید لباس های وام سایه دار زیادی وجود دارد که به صورت آنلاین کار می کنند. رید می گوید بهتر است با یک بانک اصلی ، اتحادیه اعتباری یا وام دهنده دیگری که نامش را می شناسید بروید.

اگر در نمایندگی مشغول ماشین هستید ، هر بار بر روی یک چیز تمرکز کنید. و زیاد به ندگان نگویید. به یاد داشته باشید - این یک نوع بازی است. و اگر کارت بازی می کنید ، آنها را بالا نمی گیرید و نمی گویید ، "هی ، همه ، ببین - من یک جفت ملکه دارم ،" درست است؟

بنابراین در نمایندگی ، رید و ون آلست هر دو می گویند ، اولین قدم شروع با قیمت وسیله نقلیه ای است که می . نده در نمایندگی اغلب می خواهد بداند که آیا قصد تجارت با اتومبیل دیگری را دارید یا خیر و همچنین می خواهید از طریق نمایندگی وام دریافت کنید. رید می گوید به این سالات پاسخ نده! این باعث می شود بازی بیش از حد پیچیده شود و شما در برابر جوانب مثبت بازی می کنید. اگر با یک قیمت بسیار خوب روی ماشین مذاکره کنید ، ممکن است آنها نرخ بهره را افزایش دهند تا از این طریق پول اضافی برای شما بدست آورند یا در تجارت شما کم کم به شما بدهند. آنها می توانند همه آن عوامل را به یک باره در سر خود حرکت کنند. شما نمی خواهید ساده باش یک چیز در یک زمان.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی مو ، چسب سرامیک ، وسایل پذیرایی ، قطعات ال 90 ، تکنیکهای فضاهای کوچک

هنگامی که به یک قیمت پرداختید ، در صورت داشتن یک معامله می توانید صحبت کنید. اما رید و ون آلست می گویند تکالیف خود را نیز در آنجا انجام دهید. کمی تحقیق آنلاین می تواند به شما بگوید که تجارت شما از نظر پارکینگ چه ارزشی دارد. رید پیشنهاد می کند در Edmunds.com ، Kelley Blue Book و NADA به راهنماهای قیمت گذاری رایگان مراجعه کنید. در Autotrader همچنین می توانید ببینید که مردم منطقه شما چه مدلی از ماشین شما درخواست می کنند. و او می گوید ، "شما می توانید یک پیشنهاد واقعی از Carvana.com و همچنین با بردن ماشین به CarMax دریافت کنید ، جایی که آنها برای شما چک درجا می نویسند."

بنابراین او و ون آلست می گویند اگر احساس می کنید نمایندگی شما را با ماشین قدیمی خود پایین می آورد ، از رفتن دور نشوید و یا ماشین را بدون معامله اری نکنید. شما این روزها گزینه های خوب زیادی دارید.

https://www.npr.org/2019/10/31/774757867/5-tips-for-buying-a-car-the-smart-way


pedarjepeto گوید ,نمایندگی ,ماشین ,آلست ,اتومبیل ,تجارت ,انجام دهید , ماشین , اتومبیل ,دریافت کنید ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش وسایل نقلیه سنگین فروشگاه استور استار دکتر ابی انجام پروژه های اکسل شهر کتاب | مرجع دانلود انواع کتاب و رمان های خارجی و ایرانی اجناس فوق العاده آموزش شبکه فروش اسکنر تصویری زنبق